Chicago

CHICAGO BULLS Iz Doma Vengre
"Chicago"







Welsh Corgi Pembroke
Data urodzenia: 19.03.2020r.
Umaszczenie: Ruda z białym
Ogon: Naturalnie krótki
Ojciec: Otreks FOOTPRINT IN THE SNOW  
Matka: Floris Cor GARDENIA THE QUEEN OF FLOWER
DM: czysty N/N
vWD I: czysty N/N
PRA: czysty
Fluffy: czysty 
 
Hodowca: Yana Vengre Vengerowa, hodowla Iz Doma Vengre (Rosja)
Właściciel: Paulina Przybysz, hodowla Dellbenq,

Chico....
No cóż, zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Nie planowałam nowego psa ale cóż poradzić jak serce zabiło mocniej...
Sama nie wierzyłam w to, że może do mnie przyjechać, myślałam, że Yana wyśle go gdzieś indziej ale jednak trafił do nas.
Jaki jest?
To pies tak pewny siebie, mający wszystko gdzieś. Wesoły, gadatliwy, rozrywkowy i bezproblemowy. Bardzo szybko wpasował się do naszej ekipy, dogaduje się ze wszystkimi psami.



Galeria:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy szczeniaczki!!!

      Z ogromną radością informujemy, że dnia 22 maja 2021 na świat przyszło 10 wspaniałych i dorodnych szczeniąt! Mamy 6 piesków (3 rude w ...