Wystawa Europejska Psów w Nadarzynie

Niesamowita wystawa z bardzo miłym akcentem dla nas i naszych psów.
Trochę na wariata, do samego końca nie wiedziałam czy w ogóle dotrę na wystawę ale finalnie sie udało! I wcale nie żałuję :)
Zgłosiłam trzy nasze psiaki - Ryżego, Kropkę i Chilli.
- Ryży w bardzo mocnej klasie otwartej - ocena bardzo dobra. To nie był jego dzień... :)
- Kropka również w mocnej klasie otwartej - ocena doskonała. Kropka oczywiście jak to ona, musiała do każdego podejść i sie przytulić. Jestem zadowolona z tego jak się pokazała.
- Chilli w klasie weteranów, w wieku prawie 11 lat ocena doskonała oraz tytuł ZWYCIĘZCY EUROPY WETERANÓW!!! EUROPEAN PRIDE!!! jestem mega szczęśliwa i dumna z naszej gwiazdy, ona zdecydowanie kocha ten sport!
Dziękuje serdecznie naszym przyjaciołom za mile spędzony czas, za fantastyczne rozmowy i do zobaczenia wkrótce.
Dziękuję organizatorom za fantastycznie zorganizowaną wystawę, była to chyba najlepiej zorganizowana wystawa tej rangi w której brałam udział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy szczeniaczki!!!

      Z ogromną radością informujemy, że dnia 22 maja 2021 na świat przyszło 10 wspaniałych i dorodnych szczeniąt! Mamy 6 piesków (3 rude w ...