CAC & CACIB Velka Ida (Słowacja)

Nosiło mnie z zamiarem wybrania się na kolejną wystawę no i mnie wyniosło.
Szybka decyzja, zgłoszenia wysłane, opłacone pozostało tylko się szykować. Oczywiście w ostatniej chwili wszystko ogarniałam, nie mogło być inaczej... :)
Tym razem zgłosiłam tylko młodzież - Kropeczkę i Ryża. Pod moją opiekę została mi powierzona przez właścicielkę - Buka (EX-CLUSIVE EDITION Dellbenq).

02.07.2016 - wystawa krajowa (CAC)
Ryży (ONE AND ONLY Haus Wityk) - wybitnie obiecujący
Kropka (B2B PUNKTSY Dellbenq) - doskonała, 1, CAJC
Buka (EX-CLUSIVE EDITION Dellbenq) - doskonała, 1, CAC a w porównaniu BEST OF BREED!

03.07.2016 - wystawa międzynarodowa (CACIB)
Ryży - wybitnie obiecujący, a na finałach BEST IN SHOW PUPPY MALE!!! :)
Kropka - doskonała, CAJC
Buka - doskonała, CAC, CACIB i BOS!

Ogormne podziękowania dla sędziów:
CAC - Szabo Sandor (HU)
CACIB - Grzegorz Robak  (PL) oraz Harsanyi Peter ((HU) BIS Puppy male)

Oczywiście podziękowania za przemiłe towarzystwo i pomoc dla Martyny.  Dzięki wielkie!

Ryżutek:


Kropcia:


Buczka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy szczeniaczki!!!

      Z ogromną radością informujemy, że dnia 22 maja 2021 na świat przyszło 10 wspaniałych i dorodnych szczeniąt! Mamy 6 piesków (3 rude w ...