Kropeczka - mały złodziej :)

Wracając z pracy do domu uznałam, że wstąpię do naszego ulubionego sklepu zoologicznego w Dęblinie celem kupienia witamin dla psiaków. Zobaczyłam wędzoną kość, kupiłam ją by urozmaicić czas psiaków w domu gdy mam inne zajęcia.
Gdy cała banda jak zawsze urzędowała na podwórku do domu przyszła ze mną Kropeczka - NOITA Dellbenq.
Kosteczka bardzo jej przypasowała więc chętnie zajęła się pałaszowaniem jej na moim łóżku krusząc gdzie tylko się da... :)

Gdy szukałam ubrań, otworzyłam moją szafę w której ukryte były orzeszki w chrupiącej panierce, Kropa bardzo szybko je zwęszyła, wspięła się i zaczęła je podkradać...


Były pyyyyszne, ale co za dużo to niezdrowo, zamknęłam więc szafę i zaczęła się rozpacz, co tam kość, orzeszki zostały uwięzione w szafie!

Efekty? Piszczenie, kość pozostawiona sama sobie i przybrudzone drzwi od szafy... :)
Oj Kropusiu Kropusiu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamy szczeniaczki!!!

      Z ogromną radością informujemy, że dnia 22 maja 2021 na świat przyszło 10 wspaniałych i dorodnych szczeniąt! Mamy 6 piesków (3 rude w ...